Searching...
Thursday, September 16, 2021

Norsk oversettelse | Norwegian translation PART 3 | موعودْ الترجمة النرو...


Maw'ood Abdel halim hafez PART 3 in Norwegian subtitle And translation From Arabic. Maw'ood - Norsk oversettelse موعودْ الترجمة النرويجية - عبدالحليم نرويجي مَوعودْ - مَعَايا بِالعذابْ - مَوعودْ يا قلبي، Lovet - med meg med pine - Lovet, mitt hjerte, =du er vant til - med meg med pine - du er vant til, mitt hjerte, =du er ment å - med meg med pine - du er ment til, mitt hjerte, مَوعودْ ودائما بالجراح - مَوعودْ يا قلبي، Lovet og alltid såret - Lovet, o mitt hjerte, =Vant til og alltid såret - Vant til, o mitt hjerte, =Mente til og alltid såret - Mente til, o mitt hjerte, ولا بتهدا ولا بترتاح يا قلبي. Og du trenger ikke roe ned eller hvile, oh my heart في يوم يا قلبي يا قلبي på en dag - mitt hjerte وعمْركْ og livet ditt = og du aldri ======================== Norsk oversettelse | Norwegian translation PART 3 | موعودْ الترجمة النرويجية Abdel halim hafez from Arabic to Norwegian And Norwegian To Arabic. Promised or Accustomed to (it) By Abdel halim hafez is a powerful song about dedication and determination To Find And Be in love #Egypub #shorts #classical_music

0 comments:

Post a Comment

Hot Posts This Week

Sh

analytics

Sample